That first impression

 

Je website: je uithangbord

Straalt hij iets uit?

Consumenten lossen hun problemen op via Google. Biedt jij antwoorden? Of praat jij enkel over jezelf en je producten? Ik bied je met De Connectie websites die een content marketing strategie in zich dragen. En dat omvat méér dan wat zoekwoorden toevoegen. Dat gaat over imago, over een verhaal hebben, over consumenten inspireren.

Is hij transparant?

Begrijpen de buren jouw website? Is de navigatie kort en krachtig? Is er 1 (één) duidelijke marketingboodschap ? Is de copywriting scherp? Hopelijk staat er niet te lezen dat "de klant op de eerste plaats komt". Of dat je "goede garanties biedt"... 

Young woman holding a glass of milk and talking on a rotary phone.jpg
CLOSE CALL_edited.jpg

Je website: techniek & schoonheid 

Is hij mooi?

Matchen de foto's van je website bij het imago van jouw onderneming? Valt er iets échts te bekijken? Of gebruikte men aangekochte "shiny happy people"-beelden ?

Dit is alvast een korte checklist die ervoor zorgt dat consumenten jou als ondernemer geloofwaardig vinden, of niet.

Is hij snel en leesbaar?

Ik werk met internationale licentiesystemen. Die ondersteunen de technische opbouw van je website. En zorgen ervoor dat hij leesbaar is op een klein scherm op smartphone.