14.jpg

Plan - Platformen

 
2.png

WAT STEEKT ER IN JE CONTENT MARKETING PLAN?

Extern - randvoorwaarden

  • intake gesprek

  • screening externe markt

  • check online concurrentie

Intern - inzichten

  • Interviewsessie (video) missie, visie & klantenprofielen.

  • Check van je bedrijfsimago & je marketingactiviteiten.  

Je content (informatie)  

  • Content selectie: welke (boeiende) antwoorden biedt jij op de vragen van consumenten?

  • Content marketing plan: je actieplan met

    • de ​rubrieken (wat)

    • de formats (hoe)

    • je jaarplanning (wanneer).

Resultaat

Je content marketingplan is je framework waarin niet alleen staat wat je gaat publiceren , maar ook hoe & wanneer. Je post vanaf nu strategisch & creatief, zodat je een nieuw netwerk opbouwt. Dit is de fuik voor je extra klanten.

Spontane content blijft natuurlijk een must, maar de rubrieken & formats in je plan bieden je een maandelijks houvast.  

JE BEDRIJF OP SOCIAL

Waarom volstaat een website niet langer?

Of je er nu tijd voor hebt of niet, je onderneming moét vindbaar zijn op sociale media. Een eigen pagina levert je direct nieuwe contacten op. Consumenten zoeken steeds meer dààr hun info.

Wij creëren voor jouw bedrijf dan ook de juiste professionele startpagina's (Facebook Instagram LinkedIn) (*).

Cross-over denken mag terug

Sinds de Corona-crisis zit traditionele communicatie als flyers, postkaarten, bonnen, e.a. terug in de lift. De jaren '80 komen een beetje terug...

Het goede nieuws? Als je vanuit je content marketing plan strategisch vooruit denkt, is het een kleine moeite om nu en dan ook je papieren communicatie bijkomend in te zetten.

Jouw online rubriek of format kan je dan snel omvormen tot een attractieve flyer voor je klantenwerving.

(*) Tumblr Flickr Pinterest Youtube e.a.  zijn er ook nog, maar we focussen op de top 3.  

KNOCKED OUT.jpg

JE PLAN

TARIEF: 600,- excl btw

JE CONTENT MARKETING PLAN:

1 - INTERNE INZICHTEN

  • Intake gesprek

  • interview (missie, visie, imago)

  • content audit (je bestaande communicatie? offline+ online)

2 - EXTERNE ANALYSE

  • Doelgroep (klantenprofielen, omzet/pp)

  • marktanalyse + concurrentiecheck

3 - CONTENT SELECTIE

  • Relevante content (sector)

  • jouw beschikbaar aanbod (je expertise)

4 - CREATIE VAN JE RUBRIEKEN

  • Je kiest uit onze catalogus:

    • Achter de Schermen

    • Tip van de week

    • Promotie van de maand

    • Seizoenstip

    • ... e.a. (+ 50 topics)

5 -  PUBLICATIEKALENDER

  • Wat post je wanneer, waar & hoe op de sociale media?

SOCIALE MEDIA PLATFORMEN

TARIEF / PLATFORM:

240,- excl. btw

Facebook LinkedIn of Instagram: per platform dat je kiest maken we jouw startpagina:

  • ​aanmaken profiel

  • profiel- / omslagfoto's

  • marketing positionering

  • foto-albums (incl. upload nieuw)

  • copywriting imago (why-how-what)

  • beheer van je instellingen
  • beheer abonnement

  • copywriting details bedrijfspagina

  • koppeling netwerken (import van je contacten)

Hiermee ben je startklaar om je posts te publiceren.