Visie & missie

 

MISSIE van DE CONNECTIE

Bedrijven duurzaam helpen om hun plannen te realiseren via creatieve communicatie.

HOE DOE IK DIT?

Door het inzetten van storytelling.

Dit is bij uitstek dé creatieve tak van de content marketing.  

WAAROM?

Omdat je consumenten niet langer top-down maar horizontaal via mond-aan-mond reclame overtuigt.

Dit betekent: via creatieve, authentieke communicatie. Met véél beeldtaal die mensen aanspreekt. 

En ook omdat je als ondernemer terug plezier willen beleven aan je marketing. En dat is iets anders dan rekeningen voor advertenties betalen. Je marketing mag een flexibel instrument zijn dat inspeelt op wat je maandelijks wil vertellen.  

Man thinking at typewriter_edited.jpg
HANDSHAKE AGREEMENT.jpg

4 REDENEN OM MET DE CONNECTIE IN ZEE TE GAAN

1.Creativiteit 

Mijn kracht zit o.a. in het combineren van het creatieve luik van communicatie met de zakelijke parameters van ondernemen.

2.Duurzame communicatie 

Bij voorkeur werk ik voor lokale (duurzame) ondernemers. In ruil bied ik je een communicatietechniek aan (storytelling) die jarenlang rendeert. Dus eveneens duurzaam. Bijkomend heb ik steeds oog voor de zelfredzaamheid van ondernemers. Via korte workshops kan je je de techniek eigen maken.

3.Marketing expertise

De ervaring die ik opdeed bij creatieve reclamebureaus gebruik ik heden voor lokale ondernemingen of projecten.

4. A tot Z skills

Van het uitwerken van een plan tot het posten van video's op sociale media of het realiseren van je website: 

De Connectie beheerst ook alle bijhorende multimedia skills. Zo kan je  bijna 100% ondersteuning krijgen.